When Hungary meets Canada

When Hungary meets Canada

Wanted

2017. szeptember 27. - whenHungarymeetsCanada

#Elvesztettem fél pár zoknim, szidtam magam érte. Annak aki megtalálja, kávét adok érte# 

Fele sem tréfa a zokni mosásnak. Realizáltam, hogy mindegy, hogy otthon, albérletben, vagy koliban élsz, a zoknijaid valamilyen rejtélyes módon úgyis eltűnnek. Ha szerencséd van, hónapok után megtalálod az ágy háttámlája és a szemeteskukád közé beszorulva (és nem érted hogy került oda), ha pedig nincs szerencséd, akkor év végére csak azt veszed észre, hogy van 10 fél pár zoknid (mondjuk még ez sem olyan nagy baj, bölcsész vagyok, megoldom, simán felvehetem a rózsaszín bokazoknimat a japánból kapott citrom mintás zoknival). Elméletem szerint a mosógépekben (mindegyikben!) lakik egy zoknimanó. Hiába csípteted össze a zoknikat, hiába rakod őket esetleg egy zsákba, a zoknimanó úgyis lecsap...kész. Volt zokni, nincs zokni. 

Megyek a University Center-be zoknit venni. Be kell tankolni, úgy érzem.

A bejegyzés trackback címe:

https://whenhungarymeetscanada.blog.hu/api/trackback/id/tr7812904430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szegedbicaj 2017.09.28. 18:53:02

Vegyél egyforma színű zoknikat. Akkor aztán tetszőlegesen párosíthatod őket. ;)
süti beállítások módosítása