When Hungary meets Canada

When Hungary meets Canada

Jets hokimeccs

2017. szeptember 28. - whenHungarymeetsCanada

Ha azt hittétek, hogy ma csak elveszett zoknikról olvashattok itt, akkor most megnyugodhattok, mert jön egy kis jéghoki! :D

Hétfőn jéghoki meccsen voltunk. A Winnipeg Jets játszott Calgary ellen. A meccs a Bell MTS Iceplex épületben volt, a belvárosban. Ez egy hatalmas stadion, gyakran tartanak itt koncerteket is.  Amikor odaértünk, át kellett menni egy biztonsági ellenőrzésen, ami lényegében abból állt, hogy voltak ilyen fémdetektorok, meg egyenruhás bácsik dobverővel (oké, nem az volt, de nagyon hasonlított) beleturkáltak a táskádba mielőtt átengedtek a kapukon. Sajnos késtünk pár percet, így pont lemaradtunk a kanadai himnuszról. Még soha nem láttam élőben semmilyen meccset, úgyhogy ez most extra élmény volt. A nézőtér tele volt. Nem tudom hány ezer ember lehetett, de mi elég magasan ültünk. Az első sorokba elvileg olyan 200-250 dollár körül van a jegy. Nagyon jó volt amúgy a hangulat az egész meccs alatt. Tisztára mint a filmekben. Amikor a haza csapat, a Jets gólt lőtt, akkor szólt a zene, meg mindenki állva tapsolt. Amikor a másik csapat lőtt gólt, senki sem tapsolt, és csak úgy mellékesen említették meg (szegények). Néha a nagy kivetítőkre meg kiírták, hogy "Make some noise" vagy "Louder" és akkor üvölteni kellett. :D Egyébként a meccs alatt a csapat kabbala állatkája, egy jávorszarvas(nak öltözött ember) mindig járkált és dobolt, bíztatván az embereket a szurkolásra. Csináltunk is vele közös képet. Körülbelül 2 óráig tartott az egész, mert nem volt hosszabbítás; 3 kör volt, és 2x15 percnyi szünet. Ami engem kicsit sokkolt az az volt, amikor szembesültem vele, hogy mennyire durva sport ez a jéghoki. Az odáig oké, hogy nagyokat taknyolnak a játékosok, de amikor összeverekszenek többször is, a nézők meg vadul drukkolnak, hadd püföljék egymást, ott egy kicsit nagyot pislogtam. Oké, konkrétan úgy kell elképzelni a jelenetet, hogy az egyik Calgary játékos nekiment egy Jets játékosnak, elkezdték egymást izomból püfölni, már lent voltak a földön, a nézők üvöltve éljeneztek, a bírók vártak egy kicsit, hogy azért meglegyen a műsor, én meg ültem tátott szájjal, és szörnyülködtem. Aztán akivel voltam, mondta, hogy ez itt teljesen normális, szinte része a játéknak, és ne aggódjak, meg egyébként is a legjobb játékosok egy meccsel 700000 dollárt keresnek. Hmm..akkor mondom rendben, püfölhetik egymást. Eme jelenetről pont nincs képem, úgyhogy most csak beszúrok ide egy tök neutrális fotót a meccsről (a kékek a Jets).jets_meccs.jpg

Természetesen itt sem hiányozhattak az esztétikai élményt emelő show elemek, mint például a 10 percenként jeget söprögető, koreográfiában felvonuló, testhez simulós ruhás, hosszú hajú hölgyemények, akiknek az állásinterjúnál biztosan nem az volt az egyetlen kritérium, hogy jól tudjanak korcsolyázni.... fogjuk fel őket úgy, mint a pom-pom lányokat...csak ők jeges lányok inkább, akiknek amúgy komolyan az a feladatuk hogy szép "táncot" lejtve lesöpörjék a jeget. De tényleg! Ez kérem komoly dolog. Mivel mi távol ültünk, így annyira nem látszik a képen, de valahogy így nézett ki az aktus:jeghoki_meccs.jpg

A játékot végül a Winnipeg Jets nyerte 5-3-ra (pedig az utolsó negyedben az egyik Jets játékos elég sokat csücsült a büntetőben). Ahhoz képest, hogy nem vagyok egy nagy sport ember, nagyon tetszett a meccs. Tényleg izgalmas volt, és a különböző effektek meg a lelkes szurkolók abszolút élvezhetővé tették az egészet. Arról nem is beszélve, hogy rájöttem, hogy ha az ember lánya helyes pasikat akar látni Winnipeg-ben, akkor csak el kell menni egy hokimeccsre. Ja, és nagyon szeretnék egyszer egy Jets mezt, mert 1: jól néz ki  2: menő  3: kényelmesnek tűnik  4: miért ne?, viszont mivel 200 dollár, így ezt most inkább passzoltam, de ha egyszer összespórolok rá annyit, akkor biztos, hogy életem végéig rajtam lesz; abban fogok aludni, fürödni, sőt még az esküvőmön is az lesz rajtam! :D Na jó, azt hiszem kicsit elragadott a jéghoki heve. Minden esetre az biztos, hogy ha egy nap Kanadába jöttök, akkor el kell menni legalább 1 hokimeccsre...vagy akár többre is! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://whenhungarymeetscanada.blog.hu/api/trackback/id/tr1512904494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása