When Hungary meets Canada

When Hungary meets Canada

Birds Hill Provincial Park, költözés a koliba

2017. szeptember 10. - whenHungarymeetsCanada

Eljött a szombat, ami egyet jelentett a beköltözéssel a koliba. Mivel Iryna megígérte, hogy még elvisznek engem valamelyik tóhoz amíg náluk vagyok, így délelőtt elmentünk a Birds Hill Provincial Park-ba. Aki néz Brickleberry-t, annak üzenem, hogy kb úgy kell elképzelni az egészet. :D Aki nem néz, annak meg csak annyit, hogy ez egy haaaaaatalmaaaas erdős terület nagyon sok tanösvénnyel, biciklis úttal, szabad stranddal, tűzrakóhellyel, táborral stb. Mi a strandra mentünk (oké, egy nagy tavat képzeljetek el homokos parttal, fenyvesekkel körülötte). Meg is lepődtem, hogy bár nem volt hideg, de azért olyan hú de meleg sem, mégis kb mindenki vidáman pancsolt a tóban, vagy napozott a füvön. Hát, én nem készültem ilyen eshetőségekre itt Kanadában. A fürdőruha még csak meg sem közelítette a bőröndömet, úgyhogy én csak napoztam meg sétálgattam :D Azt mondják télen gyönyörűek az erdők amikor a vékony ágakra ráfagy a jég (nem, továbbra sem győztek meg, hogy télen kitegyem a lábam a szobámból). Nyáron pedig itt tartják a legnagyobb Folk festival-t (sajnos erről én lemaradok).birshill_park.jpgbirdshill_provincial_park.jpg 

A park után hazamentünk, bepakoltam, Irynáék elugrottak a boltba, addig én tettem pár kört biciklivel a környéken, de mivel minden ház ugyanúgy néz ki, nem mertem túl messzire menni, nehogy eltévedjek. :D Este segítettek beköltözni a koliba, ahol ért egy pár meglepetés.

Megkaptam a szobakulcsom, és a kis bilétámat amit hozzá kell érinteni egy érzékelőhöz ha be akarok jutni a koliba, vagy használni akarom a liftet, vagy be akarok menni a menzára enni (így tartják távol az illetékteleneket). A szobám egész jó. Bőven el lehet férni benne, elég jó állapotban van, és az ablakom részben a Vörös folyóra néz. A fürdő és a tusoló közös. De még mennyire közös! Konkrétan a tusoló koedukált. Van egy helyiség, benne 3 zuhanyzóval, és igazából az megy be, aki akar. Szóval legrosszabb esetben mondjuk 2 pasi tusol melletted. :D Hát na. Én a 6. emeleten lakok, egyedül egy szobában. Minden emeleten van egy közös lobbi TV-vel meg fotelekkel, meg mikróval, mosogatóval, hűtővel. Amikor kimentem körülnézni, éppen egy ázsiai kinézetű srác ült ott. Odamentem hozzá, bemutatkoztunk. (Jack a neve és Malajziából jött). Megkérdeztem mi a wifi kód, majd látta, hogy kicsit el vagyok veszve, úgyhogy megmutatta merre van a menza, és, hogy hol lehet mosni. Mint kiderült, a mosásért fizetni kell, mint ahogy a ruhaszárításért is. És csak kártyával lehet fizetni. Sőt úgy működik, hogy bankkártyával vásárolsz egy "mosoda kártyát" a mosószoba melletti gépből, arra a mosókártyára töltesz mindig pénzt, és azt csippantod le amikor bemész mosni. Nem egy ökör összeg, de amikor 11.000 dollárt fizetsz a koliért, akkor azért szíven tud ütni a dolog. Pláne ha épp nincs is pénz a bankkártyádon, és úgy készültél, hogy márpedig te ma de jót fogsz mosni. :D No, de legalább a menza király. Olyan mint vmi 3-4 csillagos hotelnek az étkezője. Van mindenféle péksüti, süthetsz magadnak gofrit, van egy rész ahol vagy hamburgert készítenek neked vagy tojást baconnel vagy putin-t (nem, nem Putyin). Van 2 rész ahol általában minden nap 4 féle kaja van, van egy pult ahol olyan szendvicset készítenek neked ott helyben amilyet szeretnél, és van egy másik pult ahol pedig különböző omletteket sütnek. Ja, meg van egy salátás pult is. Italból is van vagy 10 féle, plusz a különböző kávék. Étkezéskor csak a diákigazolványodat kell felmutatni, és azt csippantják le, innen tudják hányszori étkezésre vagy jogosult egy héten (ezek a kanadaiak mindenhez kártyát használnak). 

Ja, és amúgy a koliban van gender inclusive mosdó. Ergo bárki bemehet, nem kell eldöntened, hogy te most fiú vagy-e vagy lány. Én még nem voltam bent.gender_inclusive_bathroom.jpg

Mikor visszamentem a szobámba, szépen kényelmesen berendezkedtem, majd leültem és néztem ki a fejemből, hogy ez idáig oké, és akkor most mit csináljak? :D Mivel eddig mégiscsak egy családnál laktam, nem éreztem magam annyira egyedül, de akkor este kicsit elkapott a honvágy és megijedtem, hogy majd megesz itt az unalom. Szerencsére aztán kiderült, hogy feleslegesen aggódtam, ugyanis aztán másnap a kolis Welcome reggelinél szert tettem egy csapat ázsiai kispajtásra akikkel aztán együtt lógtam egész nap a Welcome BBQ-nál meg a street fair-en...

A bejegyzés trackback címe:

https://whenhungarymeetscanada.blog.hu/api/trackback/id/tr4712818540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása