When Hungary meets Canada

When Hungary meets Canada

Kolis welcome day, első 'Social'

2017. szeptember 10. - whenHungarymeetsCanada

Vasárnap kolis welcome day volt. Egy welcome reggelivel indult a nap a menzán. Leültem egy asztalhoz egyedül csemegézni, majd nem sokkal később felbukkant Jack is (a maláj srác), és csatlakozott hozzám. Aztán csatlakozott a szoba társa, egy vietnámi srác. Aztán odaült egy másik vietnámi srác is, aki szintén Jack. Aztán odajött annak a haverja is, meg egy másik vietnámi srác. A végén csak azt vettem észre, hogy ott ülök 4 ázsiai sráccal. Reggli után így négyen átmentünk a kolis orientációra, ahol lényegében elmondták, hogy mit szabad a koliban, és mit nem (például ne izzítsuk be a tűzjelzőt hajnali 2-kor, ne hányjunk a lobbiba meg ilyenek), azután pedig kimentünk az utcai BBQ/street fair-re ami a mi kolink előtti téren zajlott. Volt ingyen hambi, hot-dog, chips, üdítő, lehetett mindenféle kellékkel meg kosztümben fotózkodni, focizni, meg volt egy hatalmas térkép ahol bejelölhetted honnan jöttél. Természetesen én voltam az egyetlen aki Magyarországhoz rakott matricát. Mondjuk nem is baj, különben kitakartuk volna az egész országunkat (mert nagy volt a matrica!) :D Nem tudom mi van itt Winnipegben amúgy, de itt egy rakat darázs van. Gyakorlatilag a programunk fele abból állt, hogy a darazsak elől ugrándoztunk. Azt hinné az ember, hogy csak a kaja miatt, de nem. Mindenhol darazsak vannak!!! Több, mint amennyi mint mókus (mert, hogy itt az kampuszon egy rakat mókus rohangál)! Veszélyes hely ez a Winnipeg. :D Jack meg a többiek (ne kérjétek, hogy felsoroljam a nevüket) beálltak focizni, addig én szétnéztem, és átvettem a kolis pólómat. Később úgy döntöttünk, hogy felmegyünk a lobbiba kártyázni, mert az egyik srácnak van UNO-ja meg Exploding Kitten-je, úgyhogy a délután hátralevő részében egészen estig, kártyáztunk, és megismerkedtünk néhány új emberrel az emeletünkről, akik szintén csatlakoztak hozzánk. Az egyik sráccal meg egy csajjal tök jóba lettem. Mindketten kanadaiak (kanadai emberek!!! végre!! :D). Bryn jazz szakos és nagybőgőn játszik (de tud gitározni meg zongorázni is. of course.), Rachel pedig U1-et csinál (igazából az itt ilyen átmeneti, egyetemi felkészítő szak ahol középiskolai tárgyakhoz hasonló óráid vannak néhány szabadon választhatóval). Este együtt vacsoráztunk, majd lementünk az esti tábortűzhöz ahol az összes koli lakói összegyűltek, hogy jobban megismerjék egymást néhány ital és mályvacukor mellett. Velünk tartott Chisaku is, a japán lány akivel még a múltkori orientáción ismerkedtem meg. A tábortűz után a Welcome to Winnipeg prospektusomból kinéztük, hogy hova menjünk el másnap, mit nézzünk meg, aztán elmentünk az első egyetemi Social-re (igazából ez egyenlő a partyval, csak valamiért ők nem ezt a szót használják a bulikra/összejövetelekre). Ez ugyanabban a "tornateremben" volt ahol pár napja az orientációm is. A buli alatt kicsit öregnek éreztem magam. Itt mindenki 18-20 éves, és igazából az egész olyan volt mint anno egy-egy gimis buli, vagy mint amikor elsősként lementünk a Jate-ba valami kari bulira. Semmivel sem volt erkölcsösebb vagy erkölcstelenebb a hangulat. Hahahaha :D Viszont a zenék amiket játszottak. Hát, azt nem nagyon tudtam hova tenni. Egy csomó country zene volt (fujj), és ráadásul egyszer az egyiknél mindenki felsorakozott és elkezdtek valami tipikus country táncot táncolni. Oké, voltunk jó páran akik csak álltak és néztek ki a fejükből, hogy mi történik. Lehet, hogy itt így nőnek fel az emberek, hogy anélkül nem mehetnek iskolába, hogy ne tanulnák meg ezt a táncot. Ez biztos olyasmi mint nálunk a kettőt jobbra, kettőt balra. :D Hajnal 1 körül úgy döntöttünk Brynnel, hogy eleget táncoltunk (szerintem én 4 órát végigtáncoltam megállás nélkül), és visszaindultunk a koliba, már csak azért is mert másnap korán kellett kelnem, mivel Myroslav, a tanszékvezetőnk, felajánlotta, hogy elvisz a WhiteShell-hez, ami szintén egy provincial park egy rakat tóval, rezervátummal, meg kempinggel kb 2 órányira Winnipegtől, úgyhogy a hétfőm túrázással telt tavak és fenyvesek között...

A bejegyzés trackback címe:

https://whenhungarymeetscanada.blog.hu/api/trackback/id/tr8112818558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása